sobota, 17 września 2016

Fit Challange: Początek

Ostatnio miałam trochę czasu na myślenie. Rzuciłam to wszystko i na parę dniu wyjechałam w Bieszczady. W między czasie dużo działo się w moim życiu prywatnym. Czasem wystarczy usłyszeć od kogoś coś przykrego, żeby znaleźć w sobie siłę na zmiany.

Ja w Bieszczadach

Postanowiłam, że w końcu przyłożę się do ćwiczeń. Do tej pory ćwiczyłam bardzo nieregularnie, bo po jakimś czasie brakowało mi chęci i motywacji. Mam nadzieję, że teraz w końcu uda mi się być konsekwentną w tej decyzji i uzyskać wymarzoną sylwetkę. Jeśli będziecie ciekawi postępów napewno będę o nich informować na blogu. Serię wpisów o walce o lepsze ciało tytułuję "Fit Challange", wszystkie wpisy z takim tytułem będą poświęcone moim postępom oraz diecie. Z chęcią podzielę się też z wami przepisami, jakie będę stosować.

To tyle na dziś, lecę biegać.

P.S. Bądźcie czujni, bo niedługo będę miała dla was konkurs.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz