poniedziałek, 17 października 2016

Przydatny gadżet: przyrząd do czyszczenia szczotek do włosów

Każdej z nas wypada około 100 włosów dziennie. Część z nich zostaje na szczotce. Jak skutecznie się ich stamtąd pozbyć? Znalazłam idealne rozwiązanie.


Usuwanie włosów ze szczotki bywa uciążliwe. Niektórzy robią to palcami, inni grzebieniem, są na to różne sposoby. Jednak mało kto wie, że istnieje przeznaczony specjalnie do tego przyrząd.

Jakiś czas temu przeglądając Internet natknęłam się na "grabki" do czyszczenia szczotki do włosów. Postanowiłam je wypróbować. Udało mi się znaleźć je w drogerii Rossmann za około 8 zł. Szczoteczka spełnia swoją funkcję i dzięki niej szybko pozbędziemy się włosów ze szczotki.

Drewniana rączka jest solidnie wykonana, jednak trzeba uważać, żeby nie powyginać "pazurków" tego przyrządu, bo są bardzo delikatne.

Usuwanie włosów ze szczotki to kwestia dwóch albo trzech ruchów, więc można to zrobić po każdym czesaniu nawet jeśli mamy mało czasu. Ja używam szczotki Tangle Teezer i na niej przyrząd sprawdza się perfekcyjnie.

Myślę, że to przydatne urządzenie, które powinno znaleźć się w domu każdej kobiety.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz