piątek, 20 stycznia 2017

Dzień Babci i Dziadka: 5 pomysłów na prezent last minute

Już w ten weekend obchodzimy Dzień Babci i Dziadka. Z tej okazji przygotowałam krótki poradnik prezentowy last minute. Co kupić, żeby uszczęśliwić naszych dziadków?




1. Ramka ze zdjęciami
To propozycja, którą wybrałam dla mojej babci. Kupiłam w Ikea ramkę na osiem zdjęć, wywołałam zdjęcia babci, moje, rodziców itp. Chciałam, żeby ta ramka była rodzinna. Myślę, że pokój mojej babci nabierze dzięki niej więcej "ciepła". Ta propozycja ucieszy każdą babcię lub dziadka. 
Jedyny minus to wywołanie zdjęć, z którym możecie nie zdążyć. Alternatywą mogą być zdjęcia z albumów, które macie w domu. Zdjęcia z dzieciństwa napewno też sprawią dziadkom radość.

2. Słodycze
Kto nie lubi słodkości? Zazwyczaj to dziadkowie nas nimi faszerują, ale w ich święto role mogą się odwrócić. Moja propozycja to czekoladki ze specjalną dedykacją dla babci lub dziadka. Czekolady na tę okazję widziałam w Piotrze i Pawle, ale napewno bez problemu znajdziecie je też w innych sklepach. W niektórych galeriach znajdują się specjalne stoiska z czekoladami. Tam napewno znajdziecie coś dla dziadków, być może nawet z możliwością personalizacji.

Spinki do mankietów napewno ucieszą każdego dziadka. Źródło: yes.pl

3. Biżuteria
Wbrew pozorom biżuteria wcale nie musi być drogim prezentem, w sklepach typu YES ceny są zróżnicowane. Babci możecie podarować srebrną bransoletkę, a dziadkowi spinki do mankietów.

Zafunduj dziadkom weekendowy relaks. Źródło: groupon.pl

4. Weekend w spa lub kolacja dla dwojga
Jeżeli jesteście szczęściarzami, którzy mają i babcię i dziadka możecie podarować im wspólny prezent. Moja propozycja to np. voucher na weekend w spa dla dwojga lub inna weekendowa wycieczka. Możecie też zafundować dziadkom kolację w restauracji. Przejrzyjcie oferty w sieci, napewno znajdziecie coś ciekawego. W poszukiwaniu tego typu prezentu może pomóc Groupon.

5. DIY
Ręcznie robione prezenty zawsze cieszą. Co prawda Dzień Babci już w sobotę, a Dzień Dziadka w niedzielę, więc nie może to być coś, czego wykonanie zajęłoby dużo czasu. Moja propozycja to kalendarz z waszymi zdjęciami. Potrzebujecie trochę kolorowego papieru, wyobraźni i sprawnej drukarki. Strony kalendarza możecie narysować własnoręcznie lub zaprojektować na komputerze i wydrukować. Powycinajcie rodzinne zdjęcia i przyklejcie je na kartki kalendarza.
Oczywiście opcji jest tyle ile pomysłów, więc włączcie kreatywne myślenie i do dzieła.

3 komentarze:

  1. Dla mnie dobry prezent to prezent, który dana osoba wykorzysta w 100%. Oczywiście miło jest dostać kwiaty lub słodycze, ale odkąd jestem dorosła i mogę sobie na to pozwolić, staram się wybierać bardziej konkretne prezenty. Rok temu znalazłam dla dziadków balkoniki rehabilitacyjne na www.pomocedlaseniora.pl, a w tym kupiłam szybkowar :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No a to z kolei ja polecam zerknąć sobie na stronę https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadka Znajdziecie tam propozycje prezentów dla dziadka i ja właśnie szukam czegoś dla swojego. Podoba mi się ogromny wybór, jak i różnorodność produktów, bo dzięki temu szybko można znaleźć coś odpowiedniego, co bardzo ucieszy dziadka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń