piątek, 6 stycznia 2017

"Opowiem Ci o mnie" - recenzja płyty + zimowe zdjęcia


"Opowiem Ci o mnie", czyli debiutancka płyta Pawła Domagały to jeden z ostatnich moich zakupów. Rzadko kupuję płyty, ale ta była warta swojej ceny. 

Album Domagały należy do bardzo klimatycznych płyt. Moją kopię po raz pierwszy odsłuchałam w samochodzie, bo tam najczęściej słucham muzyki. Przyznaję, że szczególnie wracając wieczorem, gdy jest już ciemno słucha się jej bardzo przyjemnie. 

Aktor w rolę muzyka wcielił się też w serialu "Powiedz Tak", który wiosną był emitowany na antenie Polsatu. Znany również z innych popularnych seriali i filmów Domagała na swojej debiutanckiej płycie zamieścił 10 piosenek. Ich teksty, w przeciwieństwie do wielu innych współczesnych piosenek, wydają się być przemyślane. 

Większość utworów z płyty jest utrzymana w podobnym stylu. Płyta jest lekka, a zarazem magiczna i idealna na wieczór przy świecach i winie. Polecam fanom ambitnych tekstów, którzy w muzyce szukają odprężenia. 

Moja ocena: 8.5/10

Na koniec mam jeszcze dla Was kilka zdjęć zimy jaka u mnie zawitała. Lubię zimę, ale duże ilości śniegu bywają uciążliwe. Przykładem na to mogą być chociażby zaspy śniegu, jakie powstały w czwartek na pobliskiej ulicy i ilość samochodów, która się w nich zakopała. A dzisiaj wybrałam się na spacer do lasu i śnieg sięgał mi prawie po kolana. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz