niedziela, 19 czerwca 2016

Wzorzysty playsuit i narzutka, czyli wyprzedaż w H&M

Niedawno rozpoczęła się wyprzedaż w sieci sklepów H&M. Szwedzka marka jest jedną z moich ulubionych, dlatego z chęcią kupiłam kilka nowych, letnich rzeczy.


Narzutka, którą widać na zdjęciu to jeden z moich nabytków z H&M. Kupiłam ją, bo urzekł mnie wzór z stylu etno. W dodatku jest idealna na lato, lekka i zwiewna. Ten wzór jest także dostępny na bluzkach, sukienkach i kombinezonach. 


Od dawna marzyłam o tym, aby w mojej garderobie znajdował się playsuit. I jest. Jak już pewnie zauważyliście ma identyczny print jak narzutka. Na początku nie planowałam jednak zakładać ich razem, ale po chwili namysłu stwierdziłam, że nieźle współgrają i zaryzykuję. W tym połączeniu czułam się bardzo dobrze. 


Kombinezon jest wyposażony z granatowy sznurek z frędzelkami, który pozwala na ściśnięcie w pasie. Dzięki temu możemy dopasować go do naszej sylwetki. 


Stylizację uzupełniłam torbą w stylu eko Letter Bag. Uwielbiam te torby i w swojej kolekcji mam już cztery, ale dziś postawiłam na torbę zaprojektowaną dla magazynu Elle. Wiecie co najbardziej lubię w Letter Bag? Mieści się tam wszystko, dosłownie. Czasami wydaje mi się, że załadowałam tam pół pokoju. 

Wzorzysta stylizacja latem zawsze prezentuje się świetnie. To idealna pora roku, (choć oficjalnie lato zacznie się dopiero za parę dni) na bawienie się kolorami oraz różnymi, barwnymi printami. 

Narzutkę na wyprzedaży w H&M kupiłam za 40 zł. Kombinezon również tyle kosztował. Kupiłam jeszcze kilka innych rzeczy, ale zaprezentuje je inne razem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz