niedziela, 12 czerwca 2016

Flower power, czyli magia kwiatów

Kwiaty. To właśnie one kojarzą mi się z latem. A co jest najlepsze na upalny dzień? Zwiewna sukienka. Postanowiłam połączyć te dwa elementy w jeden. Sami zobaczcie.


Sukienka w kwiatki to jeden z moich hitów na lato. W dodatku uwielbiam asymetrie, a ta taka właśnie jest. Dłuższy tył wygląda zjawiskowo w połączeniu z wiatrem. Ta sukienka to zbawienie na upalne dni. Pomimo tego, że jest czarna (a ten kolor przyciąga słońce) to materiał, z którego jest wykonana sprawia, że wysokie temperatury stają się znośne.


W dodatku sukienka posiada uroczy, brązowy pasek, który świetnie ją ożywia i urozmaica. Ponieważ to skromna sukienka, chciałam, żeby cała stylizacja taka była. Zdecydowałam więc, że zwykłe, czarne sandały będą pasowały idealnie. Zdradzę wam też są to najwygodniejsze sandały, jakie kiedykolwiek miałam. 


Drewniany pierścionek z kwiatami kupiłam kiedyś na Cyprze. Noszę go tylko latem, bo świetnie oddaje wakacyjny klimat. Szczególnie pasuje do stylizacji w klimacie flower power.


Sukienka: de Gruchy, Buty: CCC

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz