sobota, 4 czerwca 2016

Maxi dress w abstrakcyjne printy

Kolorowe printy to idealna propozycja na lato i inwestycja na kilka sezonów. Abstrakcyjne wzory na sukienkach, spódnicach czy kombinezonach zawsze dobrze prezentują się latem.


Przeglądając letnie lookbooki z ostatnich kilku lat przekonacie się, że kolorowe printy wpisały się do nich na stałe. Nic dziwnego, skoro idealnie odzwierciedlają wakacje, są ciekawe i kolorowe. Wyraziste printy napewno zobaczycie w egzotycznych krajach, jeśli zajrzycie do lokalnych sklepików. Kolorowe, abstrakcyjne wzorki od zawsze kojarzyły mi się z haremkami, ale dziś prezentuję je wam na sukience. 


Maxi dress charakteryzuje się kobiecością i świetnie nadaje się na różne okazje. Sukienkę, którą mam na sobie ubrałabym zarówno na plażę, jak i na spotkanie z przyjaciółką czy na wieczorny spacer po mieście. 


W tej stylizacji można bawić się dodatkami. Sukienka sama w sobie jest już bardzo abstrakcyjna, ale kolorowa bransoletka typu friendship bracelet nada outfitowi modny, festiwalowy look. Postawiłam też na bransoletkę z wakacji z Turcji. Biżuteria przywieziona z podróży urozmaici każdą stylizację swoją oryginalnością. Jasno beżowa torebka, którą widzicie na zdjęciu jest delikatna i dziewczęca, co sprawia, że tonuje dziki look stylizacji. 


Buty na koturnie z sukienką typu maxi to gwarancja sukcesu, dodadzą parę centymetrów i seksapilu. Koturny, które wybrałam idealnie pasują do letnich klimatów dzięki morskiej zieleni i słomkowej podeszwie. 
Ja uwielbiam długie sukienki, a abstrakcyjne printy w różnych kolorach wywołują uśmiech na mojej twarzy. A co wy sądzicie o tego typu sukienkach? Lubicie zaszaleć ze wzorami czy wolicie jednolite ubrania?

Sukienka: New Look, Torebka: Clarks, Buty: Jones

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz