poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Aktywny weekend w zoo

Sobotę spędziłam aktywnie, bo na zwiedzaniu zoo. Wycieczkę zaczęliśmy o godz. 12:50, a skończyliśmy dopiero o godz. 16:30. Gdański ogród zoologiczny trochę się powiększył od mojej ostatniej wizyty. Teraz trasa jest trochę dłuższa, ale pogoda dopisała, więc wycieczkę uważam za udaną.

W zoo pojawił się nowy dom i wybieg dla lwów. To właśnie dlatego obejście go w koło zajmuje teraz więcej czasu. Ta pora roku to idealny czas na spacer po ogrodzie zoologicznym. Nie jest za gorąco, więc większość zwierząt przebywa na dworze. Latem zdarza się, że część z nich nie wytrzymuje upałów i chowają się w swoich domkach. Kolejny atut wycieczki w tym miesiącu to tańsze bilety. Do końca kwietnia ulgowe wejściówki kupimy za 10 zł, a normalne za 15 zł. Od 30 kwietnia bilety normalne będą kosztować 25 zł, a ulgowe 15 zł. Ja mam to szczęście, że jako studentka mogę jeszcze kupować bilety ulgowe.

Jeśli planujecie wybrać się do zoo jeszcze w tym miesiącu to proponuje zabrać ze sobą prowiant. Zaoszczędzicie trochę pieniędzy i będziecie mogli coś zjeść w czasie zwiedzania. Z tego co zauważyłam otwarte bary były dopiero przy końcu zoo.

Poniżej mam dla Was kilka zdjęć:







 Okulary: Ray-Ban, Płaszcz: Reserved, Szalik: przywieziony z Turcji, Plecak: Diverse



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz