piątek, 15 kwietnia 2016

Klasyczna czerń

Postawiłam na czerń. Pierwszy raz od niepamiętnych czasów ubrałam się cała na czarno.  Stylizację postanowiłam jednak trochę ożywić dodatkami. Jak widać na zdjęciach postawiłam na srebrną biżuterię. Dodatkowo bransoletka, którą wybrałam jest zdobiona różowymi elementami. Te doskonale wprowadzają wiosenny klimat do stylizacji. Biały zegarek i białe buty zgrały się z białym paskiem na leginsach. 

Postawiłam na naturalny makijaż i fryzurę. Z reguły prostuję włosy, bo każdy kręci się w inną stronę. Dzisiaj jednak udało mi się uzyskać fajny efekt. Po umyciu nałożyłam na nie po prostu silk do włosów i pozwoliłam im wyschnąć. 

Czerń to klasyka, nadaje się na każdą okazję. W tej stylizacji półgolf oraz okulary przeciwsłoneczne nadają kobiecości i romantyzmu, a leginsy z napisem, kurtka "ramoneska" oraz buty Adidas Superstar dodają lekkiego "pazura". 

Okulary przeciwsłoneczne Ray-Ban urozmaicą każdą stylizację.






Buty Adidas Superstars pasują do większości stylizacji. 

Bransoletka YES z kolekcji Color of Love idealna na wiosnę.
Kurtka: Next, Półgolf: H&M, Naszyjnik: Simply Silver, Bransoletka: Yes, Okulary: Ray-Ban, Leginsy: H&M, Buty: Adidas, Zegarek: Sekonda





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz