piątek, 8 kwietnia 2016

Queen B znów zachwyca

Piątek, w końcu! Choć dla mnie to nie dzień na odpoczynek, a na pisanie pracy licencjackiej. Dzisiaj udało mi się napisać parę stron, więc małymi krokami zbliżam się do końca pierwszego rozdziału.

W sprzedaży ukazał się nowy numer miesięcznika Elle. Na okładce Beyoncé, nie wiem jak Wy, ale ja jestem zachwycona. W dodatku polecam wywiad z Queen B, który znajdziecie w tym wydaniu. Mnie najbardziej spodobała się jej wypowiedź o feminizmie, ale nie chcę zdradzać szczegółów, przeczytajcie sami.

Queen B na okładce
Dzisiaj zaszalałam z drugim śniadaniem. Połączyłam jogurt naturalny z płatkami Cini Minis, czekoladowymi jajeczkami i zmiksowanymi truskawkami. Wyszła smaczna i pożywna mieszanka. Rezultat na zdjęciu.

Artystyczny nieład, ale pyszny :)
Z kolei w niedzielę odbył się pierwszy ligowy mecz żużlowy w Gdańsku. Zawodnicy Renault Zdunek Wybrzeże Gdańsk zmierzyli się ze Stalą Rzeszów i wygrali 62:28. W ten weekend czeka ich mecz wyjazdowy. Tym razem podejmą walkę w drużyną z Piły. Muszę przyznać, że w niedzielę przed meczem skusiłam się na watę cukrową. Wiem, że to niezdrowe, ale znowu poczułam się jak szczęśliwa mała dziewczynka.

Słodkie obżarstwo przed meczem :)


W sobotę wybieram się do gdańskiego zoo. Dawno już tam nie byłam, więc bardzo się z tego powodu cieszę. Najbardziej lubię obserwować małpy, to bardzo inteligentne zwierzęta i sprawiają, że się uśmiecham. W następnym poście będziecie mogli się spodziewać relacji z zoo.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz