poniedziałek, 18 lipca 2016

Outfit na aktywny dzień

Spędzacie wakacje aktywnie, ale nie wiecie jak stworzyć wygodną, a zarazem ciekawą stylizację? Zobaczcie moją propozycję.


W tej stylizacji postawiłam na kolory w podobnych odcieniach. Szorty, buty i top idealnie współgrają ze sobą. Conversy to buty wygodne, które możemy założyć do wszystkiego. Doskonale sprawdzą się podczas długich, wakacyjnych spacerów czy przejażdżek rowerowych.


Top w centki z wycięciami po bokach jest najważniejszym elementem mojego outfitu. To on nadaje "pazura" tej stylizacji. Odważny print na koszulce dodaje pewności siebie, choć napewno nie odzwierciedla mojej osobowości, to czuję się w nim wyjątkowo dobrze. Dodatkowo atrakcyjne są wycięcia po bokach. Jednak jeśli nie czujemy się swobodnie odsłaniając rąbka biustonosza, możemy pod spód ubrać tzw. "boobtube".


Krótkie spodenki to idealna opcja na aktywny dzień. Są wygodne i odsłaniają nogi, dzięki czemu te mogą się opalić nawet w ruchu.


Fryzura jest niemal tak samo ważna jak outfit. Rozpuszczone włosy stanowczo odpadają, bo będą nam przeszkadzać w wykonywanych aktywnościach. Ja postawiłam na modne w tym sezonie dobierańce. Czułam się w nich bardzo dobrze i w ogóle mi nie przeszkadzały, pomimo sporego wiatru. 

Top: New Look, Szorty: H&M, Buty: Converse, Okulary: Ray-Ban

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz