poniedziałek, 23 maja 2016

Otwarcie Galerii Morena

W piątek rozpoczęło się otwarcie Galerii Morena, które trwało aż trzy dni. Były atrakcje i gwiazdy. Każdy mógł znaleźć coś dla siebie.

Na otwarcie centrum handlowego po przebudowie wybrałam się w sobotę, bo właśnie tego dnia tematem przewodnim była moda, a gośćmi specjalnymi były Jessica Mercedes i Maja Sablewska. Obie odpowiadały na scenie na pytanie prowadzącego. Dzięki temu fani mogli dowiedzieć się o nich czegoś więcej. Każdy miał też szanse, żeby chwilę porozmawiać z Jessicą albo Mają i zrobić sobie z nimi zdjęcie. 

Selfie z Jessicą Mercedes
Na scenie odbywały się też konkursy. Podjęłam spontaniczną decyzję, że wezmę udział w jednym z nich. Ja i trzy inne uczestniczki musiałyśmy odpowiadać na pytania związane z modą. Na jedno odpowiedziałam bez problemu, na drugie z małą pomocą publiczności. Ku mojemu zdziwieniu wygrałam. Zgromadziłam na swoim koncie dwa punkty, a moje konkurentki zero. Nagrodą był kupon podarunkowy do butiku Parada. Od razu po wygranej poszłam do sklepu, aby zobaczyć co mogłabym wybrać. W Paradzie mają eleganckie rzeczy, więc cieżko było mi coś wybrać, bo wszystko bardzo mi się podobało. Postanowiłam więc, że wrócę tam za parę dni i wtedy dokonam decyzji.


Ubrania, jakie kupię w Paradzie napewno znajdą się na blogu, a teraz zapraszam Was do zapoznania się ze stylizacją, którą wybrałam na otwarcie Galerii Morena.


To bardzo dziewczęca stylizacja. Różowa spódniczka dodaje kobiecości, a czarny półgolf idealnie wyszczupla. Czarne, lakierowane buty są genialnym uzupełnieniem całej stylizacji. Podkreślają delikatność, ale i elegancję całego outfitu.


Półgolf: H&M, Spódniczka: Bershka, Torebka: H&M, Buty: Bershka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz