środa, 18 maja 2016

Serum do włosów Pantene Expert Keratin Repair

Jak poskromić niesforne włosy? To pytanie zadawałam sobie codziennie, do póki nie kupiłam serum do włosów z keratyną.

Większość kobiet uwielbia zakupy, ja również. Dlatego raz na jakiś czas chętnie odwiedzam sklepy z odzieżą jak i drogerie kosmetyczne. Ostatnio wstąpiłam do Rossmanna i akurat trafiłam na promocję serum do włosów Pantene. Do zakupy przekonało mnie przede wszystkim słowo "keratin" na opakowaniu. Pomyślałam, że ten produkt choć trochę sprawi, że moje napuszone włosy będą wyglądały jak po prostowaniu keratynowym. Zaryzykowałam i kupiłam.

Produkt jest opisywany jako serum na rozdwojone końcówki, ale według mnie odżywia i przywraca życie nie tylko końcówkom. Nakłada się go na wilgotne włosy i równomiernie rozprowadza. Jeśli, tak jak ja, chcecie uzyskać bardziej widoczny efekt możecie używać go też na suchych włosach. Trzeba jednak uważać, żeby nie przesadzić z ilością, bo wtedy włosy mogą wyglądać na tłuste.

Stosuje go już od ok. dwóch tygodni i jestem bardzo zadowolona. Efekt jaki daje serum Pantene Expert Keratin Repair sprawił, że moje włosy są mniej napuszone i ładniej się kręcą. Dzięki temu przestałam je prostować. Włosy mogą teraz trochę odpocząć i nie są narażone na zniszczenie od prostowania.


Regularna cena serum to 29.99 zł, obecnie w promocji w Rossmannie kosztuje 19.99 zł za 100 ml. Cena regularna może nie zachęca, dlatego warto je wypróbować, póki jest w promocji. Dostępne są również inne produkty tej serii: szampon, odżywka i maska.

Zobaczcie jak wyglądały moje włosy zanim zaczęłam stosować opisywany wyżej produkt, a jak wyglądają teraz.

Przed:

Po:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz