czwartek, 8 września 2016

Look na zakończenia lata

Wakacje dla większości dobiegły końca, ale powrót do szkoły wcale nie oznacza, że ubrania na lato pójdą w odstawkę. Prognozy pogody są obiecujące. To już ostatnia szansa, żeby zaszaleć z letnimi stylizacjami.







Kluczem mojej stylizacji są szerokie, zwiewne, ciemnozielone spodnie z rozporkami po bokach. Najlepiej prezentują się na wietrze, który rozwiewa nogawki i odsłania nogi. Muszę przyznać, że te spodnie to była miłość od pierwszego wejrzenia. Są nie tylko bardzo oryginalne i stylowe, ale i wygodne.

Jeśli chodzi o bluzkę postawiłam na kolekcję basicową. Biały t-shirt z małym napisem idealnie pasuje do reszty stylizacji. Jest stonowany dzięki czemu mogłam bardziej zaszaleć z dodatkami. Jak widzicie ubrałam dość duży pierścionek, ręcznie robiony naszyjnik i bransoletki. Ponieważ stylizacja nie jest w stylu glamour dodatki są skromne, ale nietuzinkowe. Drewniana bransoletka doskonale ubarwia cały outfit. Kluczem była też bransoletka, którą wcieliła się w rolę ozdoby do włosów. Tata przywiózł mi ją z Bieszczad. Kolorem idealnie pasuje do spodni, a nadrukowane na niej regionalne wzory są fajnym urozmaiceniem.

Na koniec muszę jeszcze wspomnieć o butach. Są to wiązane sandałki (espadryle) w stylu najmodniejszych w tym sezonie balerinek Miu Miu. Uważam, że świetnie pasują do klimatu całej stylizacji, a to że są wiązane urozmaica cały outfit.

Bluzka: H&M, Spodnie: H&M, Buty: Tchibo, Pierścionek: Sklep charytatywny LukLuk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz